טיול קצר מושלם מלטרון ללטרון

 לפני הפרטים – לאלו מביניכם שאינם מבינים מדוע אני רוכב או כותב בצורה שאני עושה זאת , בשבילי, ובשבילי קומץ רכסים כמוני, טיולי אופניים בסוף שבוע מעולם לא היו סתם דווש ומאמץ פראי וסתמי שנועדו להוכיח מה? יכולת פיזית? נפח? רוחב ואורך?, לרמה של ארמסטרונג איש מאתנו לא יגיע (להוציא שכון ל)  ואין בה שום צורך או "כבוד או "הישג"

עם כל הציניות והבדיחות,  מבחינתי רכיבת סוף השבוע הינה חוויה נקיה של תענוג וספוק עם אנשים שאני גאה בעובדה שהם  מוכנים שאצטרף אליהם. לבלות ולרכב עם אנשים שמשקיעים  ונותנים בלב שלם ממיטב זמנם ומרצם כדי שנהנה, תודה להם, לכולם.

לתכלס שבשבילו משלמים לי –

היום כולו היה קצר ומושלם  וכלל –

מזג אויר סביר לגמרי. חם רצח בקטעים אבל ברגע שזזים ויש קצת רוח – חצי רמת סבל

מסלול (38 ק"מ…מ – לטרון, נחשון, בקוע ומחלף בקוע,  גבעות כרמי יוסף, כרמים, ענבים, רמונים, תאנים, תצפית הראל, גבעות תעוז דרך נוף אשתאול-מסילת ציון, נווה שלום, לטרון מסעדה אוכל. כל זה עם  עם רוטב עליות סביר שנלעס ב- 4 שעות רכיבה קלה.

מדוושים- 5 גברי רכסים + 12  נשים . זאת היתה קבוצת נשים לא שלנו בשלב זה שנעתרה בלב חפץ ובקלות לחיזורי בחניה מעל תעוז לאחר שהסברתי שאני האב המממן של הקבוצה שלנו שמתאמנת לטור דה פרנס , והבטחתי להן שהגיל הממצע ברכסים הנו שלושים, 80% מהם רופאי שיניים והיתר היי טק. מזל שעזרא וקובה לא הופיעו היום.  סוכם – נפגשים איתן לרכיבת היכרות באוקטובר עם שובי מחול. חברים, חוץ ממני – הנכם מתבקשים לשלוח את הילדים..(בתור הפתעה אני מתכוון להזמין את ירושלמי..).

עוד פרפראות

הדבר הארוך היחידי שחווינו היום היתה הזקנה שקפצה על ארני בשל ההמתנה האינסופית שלו לבייגל סלמון שהוא הזמין במסעדה בלטרון. הטיפ בשל כך היה קצר גם הוא

למרות החוסר המזעזע בקפה (פגם רציני בתכנון הטיול) חלוקת הדסרטים בהפסקת  בוקר היתה במקומה. אני – עוגה וארני – מלון וסכין. לצערנו גודל המלון היה ,למי זוכר, בגודל האשך הימני של ישראל בוגלר. לא קטן אבל לא מספיק, אך איש לא התלונן היות וסכין החתוך של המלון הוחזקה בידי ארני. איש לא הוציא מילה

תאוות עצי התאנה של דרור הרקיעה  לשחקים חדשים . כל צרחת נצחון שלו פרושה היה שהוא גילה עוד עץ תאנה מרקיב באופק   בגדול מצאנו כ- 5 תאנים בשלבים הגריאטרים של חייהם. גם כאן , לא היו תלונות.