טיול רכסים 1001 – גבעת עדה

0700 תחנת הדלק בגבעת עדה. לטיול נענו 25 מחברי רכסים, 16 שהודיעו שהם לא באים ו-9 שהיגיעו. כל הזמן אותם פרצופים – לוין,דרור,ארני,זמורה, קוץ, אבנר, רוני,יעלה, תומר.
מסלול – שחור לבן כי אין אף תמונה ממסע הגבורה הזה. לוקחים אופניים, יוצאים מתחנת הדלק מגבעת עדה , ומשם , – דרומה, מזרחה, צפונה, דרומה, אופס – עוד פעם גבעת עדה ( דרך אגב, לעדה יש יותר מגבעה אחת (ואני לא מתכוון למה שעולה במוחכם המזוהם). כמות הגבעות שעלינו וירדנו מספיקה לכמה עשרות עדות…)
מענין – הכל. מזג האויר שבצורה מפתיעה היה נעים לרכיבה, צרוף של דרכי עפר נעימות וסינגלים מתפתלים והפתעות מסבירות פנים. כך למשל, כשליקראת הסוף, אחרי עליה מייגעת במיוחד מעל מושב עמיקם, ארני, הידוע בתכנוני הקטסטרופה שלו, גרר את כולנו להליכה רגלית מעצבנת מראש ההר כל הדרך למטה עד לחצר מושבניק מופתע שישב לארוחת בוקר ולא ציפה לחבורת צפרי שיר צבעונית כזו שתנחת לו על השולחן. כך הפסדנו את כל הגרביטציה שצברנו מקודם. זה מילא, אבל שהוא עוד גאה ב"מבצע?" שלו???
הסוף – שווה כל שקל – לאורח בוקר עצרנו ליד עין נילי – מקום עם מים!! מטיילים וקפה שרוני קרפ הכין (יש לציין שהוא הכין אותו בגבורה למרות נוכחות תומר ויעלה שבחנו את הבצוע שלו בעין ביקורתית. קבל ציון "עבר" עם המלצות לשפור..). ןאז – הגענו לסוף – בום ! נחיתה בעין אביאל. רחם בצורת ברכה קרירה ומעיין שנובע מתוך מערה – סבך לא צפוי באמצע שום מקום בנחל דליה. טעם החיים – ניתן רק ליהנות שם.
על הארוחה המשותפת נאלצתי לוותר מחשש לשיתופי בתשלום החשבון הסופי ובשל איומים משפחתיים על הוצאה להורג בגין חזרה אחרי השעה שתיים. אז זהוא – למעונינים לקבל מסלול טופוגרפי + מטראז לאורך ולגובה, נא לפנות ללוין, הכל שמור בנרתיקו..
תוספות למעונינים
שם הסכום – בגמר הויכוח בעין נילי כמה טיולים בצעה כנופית רכסים החל מהקמתה הוחלט על מכפלה של 50 מסלולים לשנה כפול 20 שנה – כך שהיום זה טיול 1001. להתראות ב- 1002
ליזמים – מחפש משקיע לפתיחת מגרש חניה בגבעת עדה כי כמעט לא ניתן למצוא חניה בכל הישוב הצפוני הזה בגלל רוכבי אופניים, רצים ורצות, בעלי כלבים וסתם תושבים. שלכולם יש רכבים ומתעקשים להחנותם בדיוק במקום שמתאים לרכסים. השקעה מניבה

P1030548