15!! – שובו של עוף החול- טיול בית רמון-מגדל – כנרת

אורך הכתבה כגודל החוויה..חוץ מזה, קבלתי אשור טלפוני מהנפשות המוזכרות בהמשך לתאורם בכתבה ….קוץ

15!! – שובו של עוף החול- טיול בית רמון-מגדל – כנרת
שם משני – בעקבות הצלבנים – בית רמון, קרני חיטין, ארבל
לפני שאני מתחיל לקשקש, הרכיבה היום –גן עדן, תענוג פשוט וצרוף. צרוף מושלם שאנחנו אוהבים של – קבוצה, מזג אויר, נוף, מסלול, חברות. לא חווינו אקסטזות או אורגזמות קיצוניות על גבי אופנינו אבל המסע היה הדבר הקרוב ביותר לזה היום. פשוט, צנוע ושלם. רק להיות שם. רק שימשך…

לעניין – כעוף החול (או בשמו המדעי – בוגלרוס רכסימוס) קרמה הקבוצה ההיסטורית שלנו מחדש עור וגידים עת התעלו על עצמם 15 רוכבים נועזים וללא רעש מיותר, התייצבו כאיש אחד בקצהו השני של כדור הארץ (בית רמון אשר בעמק נטופה) לקול קריאת השכווי (לוין) מתוך התעלמות מוחלטת מסכנת השיטפונות, רעידות האדמה וגשמי הזעף שנחזו, תוך ידיעה ברורה כי הרכיבה תהיה רזה, איטית, חסרת נפח וחסרת פינדר.

סכום לפי סולם הערכים של רכסים (מ – 1 עד 10 )
יום – ציון 10
מסלול – ציון 11
מזג אויר- ציון 12
אויר- ציון 13
הנפשות הפועלות

9 רוכבים –ציון 14 (קובה, שייקה, קוץ, רוני –ק, ניר-ס, עזרא,לייזר, עידן (השתקן), חובב (שלוחה של עידן)
דרור ז. את ארני א. – ציון 15
לוין – אין ציון, נעצרתי ב- 100
יעלה את תומר – ראה לוין. חוץ מהקפה של יעלה ויכולת ההרבעה של תומר, המאמץ שהשניים משקיעים כל פעם להגיע ממעמקי המדבר בו הם שוהים כדי להצטרף לטיולים ולשמחינו בנוכחותם …אפשר רק לכבד ולהעריץ.
שי-הלפרין – 0.001 שהופיע מתוך חשכת היעדרותו בשנה האחרונה וכמעט חרבן לנו את הטיול..(הסבר בהמשך)

אז ככה – 0700 בכניסה למושב בית רמון התיצבו 15 המופלאים שהזכרתי למעלה. התחלנו בהתפעלות מנוף העמקים וההרים הענקיים מסביב, ואז, משהחלנו לטפס בעליה הארוכה מזרחה החל המאבק בזרזיף. הכוונה לזרזיף הגשם הטורדני של כ- 7 טיפות מים לסרוגין (גשמי הזעף שהוזכרו למעלה) שרדף אותנו בצורה עקבית, הווה אומר, התהליך שחזר מספר פעמים – אתה מזיע למוות בעליה ואז, בשניה שהשמש יצאה ואתה מתקלף מערמות מעילי הגשם שלבשת, זוופ – הזרזיף קופץ עליך שוב מאחור וטקס ההתעטפות מחדש חוזר , שונא ישראל…

מסלול בקצור –

60 ק"מ די קלים (30 ק"מ על אופניים בירידה לכנרת ו- 30 ק"מ עליה חזרה במוניות כדי להוריד את הרכבים)
עליות וירידות מזרחה בדרך נוף טורען (שביל שחור) עד לכביש מצומת גולני צפונה, התברברות כיפית בשטח שנפתרה ע"י ארני שמצא מעבר מעל לגדר וסלעים (לייזר הפגין שם התהפכות פליק פלאק רגלית לאחור ואח"כ נאנח לנו כל הטיול על הנפילה, המכה ה"יבשה" שחטף ולהראות לכולם את 2 המ"מ סריטה באצבעו הקטנה שמסכנת את חייו ומשבשת את השמוש הקבוע שהוא עושה ביד זו למטרות שהשתיקה יפה להם ) , סינגל חמוד לכוון קרני חיטין (על הבקור בו ויתרנו. שהצלבנים יסתדרו לבד…), ירידה חדה צפונה לכוון נחל ארבל, עליה ארוכה (חלקה רגלית) לכתף של הר ניתאי, וכוח קצר אם עולים או לא (לא. כי סוכם ש – א- מסלול עליה מחורבן. ב – מרוצף בים גללי פרות. ג – אין מה לראות למעלה), דהירה מטורפת בדרך רחבה וחלקה עד לצרחות ההיסטריות של המואזין בכפר חמאם ליד מגדל, סטיה בדרך לתחנת הדלק גנוסר דרך מטעי מנגו וקלמנטינות שופעי פרי בשל (ספרתי במו עיני קליפות של 30 מנדרינות שנאכלו ע"י רוכב אחד בלבד, תכפילו ב- 15 ותבינו מדוע נחזו היום מספר חקלאים נזעמים באזור מגדל. יש למישהוא רעיון מה עושים עם קליפות של 450 קלמנטינות?), תחנת דלק, המתנה ארוכה עד שכלל הנהגים הוקפץ ב- 2 מוניות לבית רמון וחזר לאסוף את שארית הפליטה למטה, ארוחת צהריים ביונס – חומוס, שיחת רעים, כיף, מסך, סוף והביתה….

קצת פרוט ובאורי הכתוב:
Gospel trail1.
– להפתעתי ראיתי סמון שטח קטן ויפה בשם זה שחזר על עצמו לאורך סינגל מקסים שרכבנו. התברר לי שאנו רוכבים בדרך של כ- 60 ק"מ שמשרד התיירות הכשיר ב- 2011 , דרך שעוקבת אחר מסע ישו בדרכו מנצרת לכפר נחום (זה כשלא היה עסוק במבצעי אקרובטיקה של קפיצות מהרים, דלוגים במים וחלוקת דגים)
בקטע זה, שי הלפרין (המוזכר לטובה למעלה) שאינו מצטיין בהיגיינה אישית ולא רחץ את אזנייו או שאר חלקי אופנייו מזה יובלות, שבר את האוזן (של האופניים…) + כמה קפיצים ועיקום מטורף של השרשרת שעד היום לא ברור איך החברה הצליחו לתקן לו. הסיבה לציון שזכה בו למעלה היא בשל העיכוב הארוך שגרם לנו. למזלו יעלה הכינה בסמוך את הנקטר, קפה הקסמים שלה וחטאו נשכח (זמנית…)

2. עוד חוזר בתשובה הצטרף לקבוצת בעלי ה- 29. האדון לבית עזרא. לא ברור בשביל מה הוא משקיע סכום כזה באופניים חדשות כשלא ברור מה הוא יעשה איתו בבית האבות אליו הוא מגיע בקרוב…

מחפשים הצעה לשפור הקבוצה – ליד קרני חיטין פגשנו קבוצת רוכבים נחמדה. לא ברור הכיצד שלמרות רוב הרוכבים דומים לי ולקובה הם התברכו בכ-50% של רוכבות יעלות צוואר (מפאת צניעות הפרט איני רוצה לרדת יותר למטה) ואצלנו, אחרי יעלה, הדבר הכי טוב שיש זה עזרא…צריך לשבח את הגזע שלנו איכשהוא

3. ארני – הסביר לנו כיצד הטביע מושג טכני חדש כדי להרשים את כולם בויכוח שמתנהל על אופניים וטכנולוגיה- אופניים עם "גמישות צידית". עכשיו לך תסמוך עליו כשהוא קודח בשינייך ומשבח את טכנולוגית השתלים שהמציא…

התגובה של אורי ארני

מהומה ותהיות בצמרת ש"ס

מדווח כתבנו מאזור ירושלים-צבנצאל כ"ץ
כל צמרת ש"ס וחכמיה התכנסה אתמול בשעת לילה מאוחרת בביתו של האדמור מבויבריק לדון בפטירתו בטרם עת של מרן.
השאלה שעמדה על הפרק היתה-כיצד מרן שהיה מאושפז במחלקה הטובה ביותר בהדסה וטופל עי טובי המומחים בארץ וטיפולו לווה עי תפילות תעניות וצומות של גדולי התורה החזיר את נשמתו לבוראו,ואלו באותו זמן היתה מאושפזת בחדר הסמוך גוויה שנמצאה לפני כשנה כמעט ללא סמני חיים הגוויה עברה בחדשים האחרונים טפול החיה חדשני והיא מראה סמני חיים.
כתבנו המשטרתי מדווח-לפני כשנה נתגלתה באחד מהשבילים בהרי ירושלים גופה שעמדה על סף המוות,בבדיקה שנערכה עי מומחי המז"פ נמצא שהגוויה המדוברת היתה כבת עשרים,על גופה נמצאו סימני הזנחה ונטישה ,כנראה שעקב מצבה הקשה היא ניטשה בהרים סבלה מהיפוטרמיה ,דופק נמוך ביותר ,ומבט זגוגי בעינים מבט שהראה שהיא על סף כניעה לחייה.הגוויה הובאה לבית החולים ים ומאחר ולא היה לה שום דורש הושארה בחדר צדדי וטפול מינימאלי שמנע את מותה,מאחר ולא היה עליה כל סמן מזהה ניתן לה השם "רכסים"על שם המקום בו נמצאה.
לאחר מספר חדשים הוחל טפול זהיר ואיטי כדי להחזירה לחיים .על הטפול הופקדו שני חכמים רבי נסיון ורבי תושיה מרן לוין ומרן דרור ,תלמידי חכמים צעירים ועולי ימים מספרים שכאשר שניים אלו מגיעים לצומת נערכים במקום דיונים עבי משקל כאשר כל מלה היוצאת מפיהם נרשמת כדי שתועבר לדורות הבאים,
לשניים אלו הצטרף גורם נוסף שנקרא הגוקר-תפקידו לתעד כל ארוע במהלך ההחלמה  וזאת כאשר לא תמיד התאורים קשורים למציאות אך הם נדרשים לצורך יצירת דעת קהל אוהדת ,וזאת כדי שתמשך ההשקעה בתהליך ההחיאה שהנו מאוד יקר.
אל הצוות הזה הצטרפה בחודשים האחרונים דמות נוספת שנכנה אותה ,\"הדוקטור" .הד"ר עזב את האזור לפני כשנה לצורך מה שנקרא בלשוננו -פוסט דוקטורט-
וזאת לצורך למוד טכניקות חדישות של טפול וכיצד הן מתקימות בקבוצות אחרות.יש לציין שבכל אותה תקופה הד"ר היה בקשר מתמיד עם שני המ"רנים כדי להיות מדווח על מצבה הפסיולוגי של ה"גוויה".בשלב מסוים החליט הד"ר שמקומו ברכסים כדי לשמור על קיומה והמשך תהליך החלמתה ןלצורך כך הפסיק את התמחותו בקבוצה החדשה כדי להעניק לה את מירב כוחו.
יש לציין  שמאמצים אלו נסעו פרי והנהלת בית החולים הורתה על שחרורה המיידי של רכסים מהמחלקה לטפול נמרץ,למרות כל זאת כל אלו הקשורים לרכסים ממשיכים לתמוך בה.בעצרת רבת משתתפים שנערכה אתמול בביתו של האדמור-אבו נימר- השתתפו  15 איש, כוחות משטרה גדולים אבטחו את המקום .
הארוע עבר בשלום ,למעט בעיה אחת שהעיבה על הארוע והיא ריח חריף של נפטלין שנדף מאחד המשתתפים אך ריח זה נדף עם הזמן.
זקני ש"ס שישבו על המדוכה עד לאשמורת השלישית הגיעו למסקנה שאין די בתפילות ומנחות-אין די בדבורים-יש לנקוט בצעדים מעשים ,בנחישות רבה,וללא ויתורים.
לאור המציאות החדשה אנו מכריזים על מבצע שימשך 3 חדשים בלבד-במבצע זה יתקבלו חברים ותיקים חזרה לקבוצה ללא כל בדיקה
זכויותיהם הפנסיוניות ישמרו והם לא יצטרכו לעשות בחינות כניסה חדשות
המראן-ארני
שבוע הבא יום ו-רכיבת כביש-כנוס בתחנת הדלק בעתלית 0700 עליה דרך בית אורן יר
ארניידה בנשר עד יוקנעם טפוס דרך עין השופט דלית אל כרמל הפסקת מתוקים וחזרה דרך בית אורן-בתלות במזג האויר