טיול אין תלונות-עמק האלה/סינגלי עדולם/מדינת ישראל

לדרור זליג ושבעת הגמדים החייכנים שלוו אותו היום – זה הטיול היפה ביותר שעשינו השבוע-החודש-השנה. מגיע לנו אחרי המרסבה לפני שבוע. דרור – אין תלונות – "שאפו" פעם נוספת.

מסלול – נא עיינו בספר דברי ימי רכסים, פרשת-סכומי קוץ פרקים י"ג ט"ו ל"ח כ"ט– "סכומי מסלולי עמק האלה וסינגלי עדולם"

מזג אויר – מתנת אלוהים. קריר, נטול שמש, ממולא צחות..

0730 התיצבנו שמונה יוצאי רכסים בצומת האלה ויצאנו לטיול של כ- 4 שעות בשטח. סינגלים ארוכים ומסבירי פנים, דרכים לבנות, עליות , ירידות… הכל די מתון, רכיבה בנחת ובשלווה ללא לחצים וללא הטרדות מיניות של המובילים. ככה בונים מדינה וקבוצה. כל אלו שלא באו שיישארו בבית. מגיע להם..

טוב, מה כותבים עכשיו שהכל סוכם?. נעבור לגמדים..

נא פזמו לפי שיר הילדים הידוע:
במדינת הגמדים
רעש מהומה
רכסים חובשי צבעים
יוצאים למלחמה
ובראש הגדוד צועד
דרור זליג המפקד
בראשו קסדה סגולה
וידיו אוחזות מפה

טרלל לל לל

מתנצל על הקטע הזה אבל אני עסוק בימים אלו בחזרות על שירי ילדים לקראת היום בו אקרא לדגל ואצטרך להרדים את המנוול החדש הקטן באמצעות קולי הערב (לגבי "המפה" בשיר – דרור שכח את הגיפיאס שלו בבית ונאלץ לתמרן באמצעות המפה המרוטה ששלף. הצליח לא רע…)

קוץ

נקודות מענינת:

בקור נוסף במערת הקבורה בתל מדרס. מדהים לחזות מחדש במערה המרשימה, באבן הגולל הענקית והגלוסקמות בפנים בהם קברו את עצמות הקבורים (פעם נוספת הבננו מה פרוש הביטויים "שכב עם אבותיו" ו – "סתמו עליו את הגולל". לצערנו הארונות קטנים מדי בשביל לדחוס לתוכם את לייזר אבל יום אחד נמצא…)
קונטסה קפה /תה (יעלה) הופיעה במלוא הדרה והנעימה לנו את ההפסקות במעדני קפה ותה (בצרוף שרידי העוגה שאני סוחב איתי מאז מרד בר כוכבא). המרביע הלאומי, תומר לא בא מפאת תשישות ושפעת. תומר – תהיה בריא ותמשיך לשלוח אותה – שווה כל רגע ורכבה כמו כוכב עליון למרות שאלוהים יודע כמה זמן כבר לא הזיזה פדל..
סיום בשקשוקה של תחנת הדלק בלטרון. הגיל מתחיל להשפיע, קובה בקש ש"נעזור לו בגמירה" (הוא התכוון לסלט אבל כנראה גם בבית יש לו בעיה דומה..)
ספור מרתק של לייזר שנוגע להיסטוריה המשפחתיתי שלו, על מרחק מגבת בלבד שהפריד בין ישבן אחיו לטורקי שמן בחמם בטורקיה. פרטים ותאור צבעוני של לייזר בטיול בשבוע הבא…

["gallery columns="4 link="file]