מצוקי דרגות

על אף תחזית מזג האויר האפוקליפטית גם באיזור מדבר יהודה, התיצבנו, דרור, אילן, פיטר, יובל, איציק, ניר ואני בשעות הבוקר הקרות בכניסה למצוקי דרגות.
אז נכון שבהתחלה עוד היו מחשבות לא לרכוב, אבל מהר מאוד נפל הפור ויצאנו לדרך.
מערבה ודרומה. חוצים את נחל תקוע ומדרימים עד מערת אשקף. משם מערבה לכיוון ציר סכיני – א-נקה ומעלה חצצון.
בקטע זה הינו חשופים לרוח דרום מערבית שכמעט ולא אפשרה לרכוב צפונה לאורך הציר.
מהרגע שירדנו חזרה לדרך המלך, פתחנו מבערים ולא עצרנו עד שהגענו למכוניות.
בסיום, דרור, אילן, איציק ופיטר ירדו לבריכות המים חמים (לא זוכר את השם).
ניר, יובל ואני חזרנו הביתה.
סה"כ היה כייף ומזג אויר סביר בהחלט. כל הדרך חזרה, גשם שוטף. ניר ואני עצרנו באבו גוש לחומוס אצל אבו שוקרי.
החומוס סביר, הקפה בסוף – זוועה.

תודה לדרור על ההבלה ועל שלא נתן לנו להשבר ו"אילץ" אותנו לעלות על האופניים ולרכוב.

המסלול כפי שהוקלט בגרמין. http://connect.garmin.com/activity/2276071

להתראות בשישי הבא
יורם

הרוח על ה"סכינים" הוציאה לי את הרוח מהמפרשים (במקום לנפח אותם…) זאת הייתה רוח צידית חזקה עם יציאות מוזרות שהתבטאו במשב אלים והרגעות יחסית. חלקים מהמסלול נסעתי כשאני נשען כנגד הרוח. לאחר שעפתי מספר פעמים מהשביל לא המרתי בירידות וחלק מהן ירדתי ברגל. באחת הירידות האלו הרוח חטפה את החלק האחורי של האופניים וסובבה אותם ב180 מעלות. מצאתי את עצמי עם כידון בכוון ההליכה אבל כל האופניים לפני. אבל השיא השלילי עוד היה לפני. מרחק קצר לאחר מכן על ישורת התחלתי לדווש כשמשב רוח אלים מרח אותי על הרצפה ומילא אותי ב"פודרה". הנפילה הותירה חותם כלשהו על האופניים כיון שהם "נגנו" לי כל פעם שהגברתי מהירות ע"כ עצרתי, בדקתי ולא מצאתי כלום. (עדיין אין לי מושג מה השתבש)
בקיצור: היה … וטוב שנגמר
דרור

ולמי שתהה על הגירסאות השונות

אל תחפש סתירות איכן שאין.
בבוקר כשהיגענו למקום, היה קר, רוח וגם גשם. יובל ישב בתוך הרכב עם הפנים לכיוון חזרה הביתה.
התחזית היתה לא טובה. אפילו פיטר היה מוכן לוותר על רכיבה עבור טבילה בבריכת המים החמים.
כך שרוב הדיעות היו בעד וויתור.
המתנגדים – אילן שהוא סתם שרוט ושעצם הגעתו למקום היתה סיבה מספקת לרכוב.
ודרור שהגיע עם גרדרובה חדשה לימי גשם וקור, שהחליט שזה היום לבדוק הכול.
אז לאחר שיכנועים לא קלים, יצאנו כולנו לרכיבה – כמובן שהשמים התבהרו, הרוח התחזקה והשאר היסטוריה.
וסיכם דרור

אתה צריך לכוון לכל המודים: לך על צער עמוק – לשמוש פרטי. יורם משתמש בשמחה ועליצות. אני במעורבים. אם לא היתה הטבילה בעין קדם אז רק צער.
נ.ב. די מבאס לנסוע עם GPS מתנדנד על היד ונכבה בכל קפיצה שלישית. זה עונשו של מי ששוכח את המתאם בבית.