פארק קנדה עם איציק

כרגיל הגעתי באיחור, אבל בזכות איציק שגם לא עמד בזמנים, עוד הספקתי לראות את כולם, כולל שני כלבים של יעלה, שכנראה שמעו על הטיול בקומונה החדשה של פיטר, יוצאים מהחניה בפארק קנדה, ב 8:00 במקום ב-7 וחצי. מסורת נשמרת וזה יפה לראות. דילגתי על הסינגל הראשון וחתכתי דרך הכביש הפנימי בפארק כדי לתפוס את כולם, כך שלא ראיתי את קובה מתרסק. בכל אופן הוא יצא מהסינגל ברכיבה ונראה רגוע למדי, אז גם אנחנו לא התרגשנו. בנקודה זו נפרדנו משיקה וקובה שחזרו לרכבים.
המשכנו בכמה סינגלים ויצאנו מהפארק לכיוון נחל יתלה. טיפסנו בנחל ושתינו קפה ראשון של יעלה בקניון. משם לכיוון הר הרוח דרך הערוץ. רענון קצר של נוהל המתנה בצמתים (שלא עבד כי התנתקנו עוד כמה פעמים בהמשך), טיפוס ארוך ומתון והגענו להר הרוח, הפעם לתה צמחים. כולם שלפו מיגונים מרשימים ביותר ומשם בסינגל כחול, אתגרי ומשובח חזרה לנחל יתלה. עוד נתק אחד (ולא אחרון) ויצאנו חזרה לפארק. יובל ועזרא חתכו לרכבים דרך הכביש וכל השאר המשיכו בשני סינגלים נוספים כדי שהכלבים לא ירוצו בכביש ובגלל שככה אפשר היה לרכוב בשני סינגלים נוספים.
השאלה שנשאלת היא – איך סיימנו ב-3? פעם הבאה נביא 2 סנדוויצים גם לרכיבות קרובות.
לסיכום, רכבתי, נהניתי, ואכלתי לבד חומוס בחליל. החלמה מהירה לקובה, פעם הבאה לא לרחם על השיניים, יש אנשים שצריכים להתפרנס.
לא יודע כמה ק"מ,
יובל
סער

הסיפור של איציק

את המסלול היתחלנו בפארק קנדה דרך הסינגל השחור שמקיף את הפארק מדרום בסיגל מפנק בדרך נוף יפייפיה
לצערינו קובה לא היה במיטבו ונאלץ על ההתחלה לחזור לאוטו בלווי האח המסור לשיקום סנטר ולסת
פיטר ויעלה הגישו עזרה ראשונה וחברו אלינו
המשכנו בסינגל מהנה עד לכניסה לנחל יתלה לקניון השחור להפסקה
מזג אויר היה קריר ומעט מעונן וכך הרגשנו את אוירת הנחל היפייפה הזה בליווי הקפה של יעלה
המשך הטיפוס דרך הנחל בואך הר הרוח והפעם להפסקת תה להורדת הדופק
מכאו ירידה מהירה עד לכניסה לסינגל הכחול-אחד הידוע כמאתגר כבר בשלב הטיפוס
שוב חזרנו לאיזור הקניוני של הנחל אבל הפעם חלקינו עם חיוך וחלקינו עם השאלה-מה עכשו עוד סינגל-
התשובה היא -נחל היתלה זה מה שיש לו להציע
משכנו חזרה למכוניות ובמבוא חורון עזרא ויובל עלו על הכביש כל השאר קינחו בסינגל רודי פרוגקט
לא מדדנו קמ אך מדד ההנאה היה גבוה
כלבי הרוח של יעלה ליוו אותנו -בקטעי הסינגלים הם שלטו בגדול -מה שמשך אותם ואותנו להגיע לאוטו